Interrail Europa - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Nanou Naber - WaarBenJij.nu Interrail Europa - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Nanou Naber - WaarBenJij.nu

Interrail Europa

Door: Nanou Naber

Blijf op de hoogte en volg Nanou

04 November 2014 | Portugal, Lissabon

Hallo lieve allemaal,

Alweer veel te lang geleden dat ik iets van me heb laten horen, zeker nu ik al ben begonnen met de eerste reis! Ik zit namelijk op dit moment in de trein vam albufeira naar porto (noord Portugal). Morgen vlieg ik samen met ruben naar barcelona om vanuit daar verder te reizen met de trein. Eerst naar marseille en nice, daarna door naar italie, via de westkust naar beneden ennmisschien nog naar griekenland met de boot.
Dit plan is vorige week ontstaan nadat Ruben en ik onze plannen vertelden aan z'n ouders om via Sri Lanka naar Thailand te gaan, waar zij van schrokken. Vervolgens stelden zij voor om eerst een maand door europa te gaan reizen, met een bijdrage van hun, om zo het reizen een beetje te leren kennen en te ontdekken hoe we het samen doen. Ik heb hier mee ingestemd omdat ik zelf in eerste instantie ook door europa wou om dezelfde reden, maar vond het te duur en wou liever gelijk naar Azie met dat geld!
Maargoed, nu dus in de trein naar porto! Arthur, een vriend van ruben woont daar, hij komt ons ophalen en we kunnen bij hem slapen!
Het is nu echt begonnen, een heerlijk gevoel dat we onderweg zijn naar mooie steden, hopelijk leuke nieuwe contacten en vooral adventure! Hier wprdt ik echt blij van!

Ik zal proberen van elke stad een kleine samenvatting te schrijven hier, maar ik beloof niets haha.
De plannen voor amerika zijn trouwens helemaal van de kaart, in plaats daarvan gaan we in januari een cruise doen in dubai en Singapore! Veel beter wat mij betreft :)
Tot snel allemaal!
Heel veel liefsss

  • 04 November 2014 - 17:24

    Cilia:

    Iieve schat
    Wat klink je blij.
    Echt zo leuk voor jullie nu t echt is begonnen..reizen met jouw lief.
    Geweldig veel plezier en leuke ervaringen toegewenst. En heel leuk als je ons op de hoogte houdt.
    Kusssss

  • 04 November 2014 - 17:39

    Jan:

    Heerlijk je vrijheid en gretigheid te proeven. Eindelijk los ......
    Heb t goed samen. xxx

  • 04 November 2014 - 21:52

    Ineke Lubbers:

    Wat ben je snel weg! Jammer dat ik je geen fijne reis meer heb kunnen wensen, maar leuk om jullie plannen te lezen. Alweer nieuwe, ha, ha! Geniet van de mooie steden in Europa, vooral die in Italie: Rome, Napels, de omgeving van Sorrento, daar is zoveel te zien. Lees er vooral veel over! Heel veel plezier! Je zult er je leven lang plezier van hebben. XO


  • 05 November 2014 - 09:20

    Mariette:

    lieve Nanou,
    Wat fijn te horen dat je reis nu toch echt begonnen is!! Klinkt goed met eerst Europa en een mooie route in het vooruitzicht! Europa is ook heel mooi!! En dan nog met in het vooruitzicht van daarna. Voor nu heel veel plezier met elkaar en veel mooie ervaringen, ontmoetingen.
    Have a safe journey!! Liefs van Jet &Rob

  • 05 November 2014 - 13:43

    Marjolein:

    Heel veel plezier samen, geniet van de mooie steden die je aan gaat doen en duimen voor een beetje mooi weer (niet verdrinken in Nice, hoor dat er flinke overstromingen zijn dus goed opletten :-))!
    We volgen je met jaloezie, wie wil er nou niet met zijn vriendje door Europa reizen. Dus geniet maar lekker samen.
    Kus van Lein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nanou

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 5500

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 Mei 2015

Portugal - Zuid-Europa - Azie

Landen bezocht: