Nu begint het écht!! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Nanou Naber - WaarBenJij.nu Nu begint het écht!! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Nanou Naber - WaarBenJij.nu

Nu begint het écht!!

Door: Nanou Naber

Blijf op de hoogte en volg Nanou

30 December 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Haai lieve vrienden en familie,

Jullie zijn er wel achter dat ik toch niet zo'n goede 'blogger' ben. Ik zal eerst nog even kort vertellen over het Interrailen, want daar had ik nog geen zin en tijd voor gemaakt. Ik vind het super leuk om deze verslagen te schrijven, maar ik moet me er toch altijd weer even toe zetten.
Nou goed, ons interrail avondtuur, een maand door Europa! Het was echt een hele leuke en leerzame ervaring. Het is vooral heel duidelijk geworden dat Ruben en ik op een compleet andere wijze reizen. Zo zat ik bijvoorbeeld tijdens de treinreizen uren naar buiten te staren, kijkend naar de prachtige natuur, en was ruben aan het slapen of aan het spelen met z'n mobiel. En daarnaast zijn er nog een tal van andere dingen waar we anders naar kijken en anders mee om gaan, dus dat is best wel lastig. Veel aanpassen aan elkaar en rekening houden met elkaar, best vermoeiend ook. Maar over het algemeen hebben we het zo goed gehad! We zijn begonnen in Porto (noord Portugal) vanuit daar gevlogen naar Barcelona. Paar dagen in Barcelona toen naar Nice, Florence, Rome, Bari(Italie) vanwaar we de boot namen naar griekenland! Daar in Athene verbleven en nog een kleine week op Creta geweest. Het leukste was eigen dat ik alleen Barcelona kende en de rest vande stedem totaal niet, het was allemaal nieuw voor me. We hhebben ook zoveel leuke mensen ontmoet in de hostels waar we verbleven! Het was kortom een super leuke ervaring voordat we weg gingen uit Europa

En dan kom ik aan bij het huidige avondtuur: Dubai, Singapore en zuidoost Azie!
Op dit moment zijn Ruben en ik in Dubai! Gisteren een hele lange reisdag gehad, maar we zijn veilig aangekomen. We gaan oud en nieuw hier vieren, hrt is 4uur eerder 2015 dan bii jullie !! Super gek idee haha. 2 januari gaan we aan boord van het eerste cruiseschip vanuit Dubai, samen met Ruben zijn ouders en zus. Ik heb geen idee wat ik moet verwachten, maar het klinkt extreem leuk!! We zullen aanmeren in Muscat (Oman), abu dhabi en Manama (Bahrain) en dan weer terug maar Dubai, totaal 8 dagen. Dan vliegen we door naar Singapore voor nog een cruise!! Deze cruise gaat van Singapore naar Jakarta(Java), Benoa (Bali), Komodo, Lombok en weee terug naae Singapore, dit is11dagen in totaal.
En dan vliegen we, nig steeds met Ruben z'n ouders en zus, naar Phuket om nog ongeveer een week met z'n allen op de eilanden in Thailand te verblijven. Vanaf begin februari zijn we dus alleen in Thailand! We willen, of in ieder geval ik (Ruben houdt niet zo van vooruit plannen, dus die heeft nog geen idee wat hij wil), graag ook wat van laos en Cambodia zien en het liefste ook van Myanmar, maar om daar nog een visa voor te krijgen op korte termijn wordt lastig, maar wie weet! En ik denk dat ik, met het geld wat ik heb, ongeveer 2 maanden kan reizen! Dus eind maart ben ik denk ik wer terug.
Duidelijke update lijkt mij zo! Ik ga nu genieten van Dubai en de komende Cruises! Ik zal fotos op Facebook etc. plaatsen !

Heeel veel liefs en tot over 3 maanden!!


  • 30 December 2014 - 13:17

    Jan:

    Dag lieve reizigers (want dat zijn jullie vanaf gisteren nu toch wel echt (geworden),
    Ik wens jullie beide een indrukwekkende reis waarin jullie beider behoeften aan bod komen met onuitwisbare ervaringen en uitdagingen.
    Veel liefs uit Heerenveen.

  • 30 December 2014 - 14:46

    Marjolein:

    Wow Nanou, dat klinkt als een super deluxe manier om te reizen (zeker de eerste paar trips op de cruise). Lijkt me ontzettend gaaf om te doen, geniet er maar goed van. Zalig hoor, en leuk te lezen hoe je hier samen mee om gaat, ieder op zijn eigen manier. Een mooie levenservaring die je nu op kunt doen samen. Lees graag hoe het gaat met jullie!
    Dikke kus vanuit Leusden, en alvast een goed uiteinde en een fantastisch 2015 samen!!

  • 30 December 2014 - 14:46

    Marjolein:

    Wow Nanou, dat klinkt als een super deluxe manier om te reizen (zeker de eerste paar trips op de cruise). Lijkt me ontzettend gaaf om te doen, geniet er maar goed van. Zalig hoor, en leuk te lezen hoe je hier samen mee om gaat, ieder op zijn eigen manier. Een mooie levenservaring die je nu op kunt doen samen. Lees graag hoe het gaat met jullie!
    Dikke kus vanuit Leusden, en alvast een goed uiteinde en een fantastisch 2015 samen!!

  • 30 December 2014 - 14:46

    Marjolein:

    Wow Nanou, dat klinkt als een super deluxe manier om te reizen (zeker de eerste paar trips op de cruise). Lijkt me ontzettend gaaf om te doen, geniet er maar goed van. Zalig hoor, en leuk te lezen hoe je hier samen mee om gaat, ieder op zijn eigen manier. Een mooie levenservaring die je nu op kunt doen samen. Lees graag hoe het gaat met jullie!
    Dikke kus vanuit Leusden, en alvast een goed uiteinde en een fantastisch 2015 samen!!

  • 30 December 2014 - 16:25

    Opa En Oma Emmeloord.:

    Wat een ervaring zo samen te genieten en veel te zien van de wereld.
    Geniet er van en blijf jezelf.
    Een fijn en gezond 2015 wensen we jullie toe.

    Een dikke knuffel van ons uit Emmeloord.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nanou

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 1497
Totaal aantal bezoekers 5502

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 Mei 2015

Portugal - Zuid-Europa - Azie

Landen bezocht: